Paieška


print PDF
Kreipimasis į pagalbos skyrių

El. paštu

Prašome siųsti laiškus adresu pagalba@ovh.lt.

Kad būtų greičiau atsakyta

  • Tema :: Sukurkite trumpą temą, kuri atspindėtų problemą. Pavyzdžiui:

Tema: FTP atmeta mano login

Tema: Mano svetainė nepasiekiama

Tema: Išsitrynė SQL duomenų bazė


  • Tekstas :: Būkite konkretūs, pasistenkite tilpti į 4-5 sakinius. Nebūtina rašyti ilgo laiško. Paradoksalu, tačiau kuo ilgesnis laiškas, tuo daugiau laiko užtrunka į jį atsakyti. Taip pat labai naudinga, jei pridedate tikslų klaidos pranešimą ar žurnalo (log) įrašus. Taip pat nepamirškite nurodyti kliento identifikatoriaus (Daugiau apie identifikatorių). Pavyzdžiai:

Vykdant mano php scenarijų (skript) http://manoSvetaine/test.php gaunama klaida.
Klaidos pranešimas:
...
Ar galite paaiškinti kodėl taip yra?


Ką tik pradėjau savo domeno „ManoDomenas.tld“ perkėlimą į OVH.
Procedūra įvykdyta sėkmingai, ką daryti toliaiu?


Informacija yra svarbiausia. Kreipdamiesi pagalbos nepamirškite nurodyti šios informacijos, padėsiančios greičiau išspręsti jūsų problemą:

  • jūsų domenas
  • jūsų svetainė
  • OVH paslauga
  • jūsų identifikatorius
  • jūsų skirtasis serveris
  • neveikiančios svetainės URL
  • jeigu turite prisijungimo problemų, jūsų interneto paslaugos teikėjo informacija ir jūsų IP.

Niekada nesiųskite mums slaptažodžių

Nepamirškite klaidų pranešimų. Tain informatyviausia medžiaga, kokią galite nurodyti savo laiškuose. Neapibendrinkite problemos, neaprašinėkite jos, pakaks tik klaidos pranešimo. Mes žinome programas ir suprantame, kokios klaidos gali kilti. Jeigu matome klaidos pranešimą, galime pasiūlyti greitą ir paprastą problemos sprendimą. Jeigu papasakosite apie problemą ir nepateiksite tikslaus klaidos pranešimo, mes turėsime nuspėti tikrąją klaidos priežastį.

Pavyzdžiai:

Kai perkraunu savo serverį ns3423.ovh.net, nepasileidžia bind, kai pabandau įvykdyti komandą /etc/rc.d/init.d/named restart, gaunu klaidą:
...
Ką daryti?


Kai bandau nueiti į savo svetainės manodomenas.tld puslapį http://mysite/cgi-bin/test.cgi, gaunu klaidą:
...
Kas negerai?


Blogi pavyzdžiai: prašome nesiųsti tokių laiškų

Dėl savo studijų turiu svetainę OVH. Svetainė turi daug lankytojų, kurie naudojasi forumu, bet forumas daugiau neveikia. Forumas anksčiau veikė, kodėl neveikia dabar?


Kas negerai šiame laiške?

  • Jame trūksta
    • domeno
    • OVH plano
    • identifikatoriaus
    • neveikiančios svetainės URL
  • Šis laiškas neefektyvus (klientas pateikė daug informacijos, kuri neturi įtakos problemos šalinimui).
  • Klientas nepateikė klaidos pranešimo. Jis tik pasakė „forumas daugiau neveikia“.
Tokiu atveju negalima atsakyti greitai. Mes turima susisiekti su klientu ir išklausinėti visos reikalingos informacijos. Be to, klientas praranda daug laiko, kol problema bus išspręsta.

Skaičiai

Kasdien mes gauname 600-700 laiškų.

Vidutinis atsakymo laikas: 12 valandų.

Maksimalus atsakymo laikas: jeigu problema labai sudėtinga arba nepateikiama reikiama informacija, sprendimas užtrunka 4-5 dienas.

Pagalba telefonu

Prieš skambindami pasiruoškite pateikti visą informaciją, kuri gali būti naudinga (užsakymo numerį, domeną, serverio pavadinimą ir identifikatorių). Jeigu problemos nebus galima išspręsti telefonu, konsultantas pateiks visą informaciją, kur kreiptis toliau.