Paieška


print PDF
Problemos su spam

  • Gavau SPAM laišką iš OVH serverio. Ką daryti?

Prašome siųsti laišką į abuse@ovh.net su gauto spam laiško antrašte (header). Turėdami šią informaciją galėsime blokuoti nepageidaujamų el. laiškų siuntimą. Mes pašaliname abonementus, kurie siuntinėja SPAM laiškus.

  • Turiu OVH abonementą ir gaunu SPAM laiškus. Ar galite ką nors padaryti?

Jeigu daug klientų gauna tuos pačius SPAM laiškus, mes sukuriame specialų filtrą. Taip pat galite susisiekti su kompanija, kuriai priklauso SPAM siuntinėjantis serveris ir nusiųsti jiems SPAM laiško antraštė (header):

Return-Path: mou90@std.kobe-u.ac.jp
Received: from vbugmail.vbug.com (62.232.97.108)
by ns1.ovh.net (8.9.3/8.9.3) with ESMTP id KAA30646
for ovh@ovh.net; Fri, 14 Jul 2000 10:32:19 +0200
Date: Fri, 14 Jul 2000 10:32:19 +0200
Received: from 867ynn68 (63.29.27.195) by vbugmail.vbug.com (Worldmail 1.3.167);
14 Jul 2000 09:26:27 +0100
To: mou90@std.kobe-u.ac.jp
From: mou90@std.kobe-u.ac.jp (Sam)
Comments: Authenticated sender is
Subject: Confidentiality Assured !
Message-Id: 200007141433LAA20212@nbnhjmkg2s.vbug.com
X-UIDL: 519ccd0d85ee8db969664a0b4cda862d


Iš šios antraštės matoma, kad pakanka nusiųsti pranešimą apie SPAM adresu: