Paieška


print PDF
Viskas apie kliento ID

Paskirtis
Kliento ID jums yra būtinas:

  • Užsakant paslaugas iš savo tvarkytuvo.
  • Skambinant OVH pagalbos telefonu, kad būtumėte greičiau identifikuoti. Tai paspartins iškilusios problemos sprendimą.
  • Valdyti visas užsisakytas paslaugas tvarkytuve.

Kaip susikurti?
Turite eiti į naujo kliento ID registravimo puslapį.
Šiame puslapyje rasite formą kurią reikia užpildyti. Įveskite savo duomenis. Būtina įvesti galiojantį el. pašto adresą.

Dėmesio: naudokite el. pašto adresą, nesusietą su jūsų OVH registruotu domenu. Tokiu būdu išvengsite sunkumų iškilus problemoms, susijusioms su jūsų domenu.

Užpildžius formą, gausite el. laišką su prisijungimo slaptažodžiu.
Būtinai užsirašykite ir išsaugokite savo kliento ID ir slaptažodį.

Kam reikalingi keturi kliento ID tipai?
Kiekvienas kliento ID turi savo paskirtį.

Savininko ID nurodomi paslaugos savininko duomenys. Tai tik savininko kontaktas, kuris neturi tiesioginės prieigos prie pačių paslaugų valdymo. Jeigu jūs esate paslaugų teikėjas, tuomet Savininko ID kontaktiniai duomenys turi būti jūsų kliento duomenys.

Administratoriaus ID kontaktas valdo visus administracinius domeno aspektus. Taip pat gali keisti kitus kontaktus, išskyrus Savininko ID vardą ir pavardę. Šis kontaktas gauna visus su paslaugų valdymu susijusius el. laiškus. Jeigu reikia, gali valdyti ir techninius domeno aspektus.

Techniko ID valdo techninius domeno aspektus. Jis taip pat gali keisti Mokėjimų kontakto nuostatas.

MokėjimųID turi prieiga tik prie mokėjimų nuostatų.

Kaip keičiami kontaktai?
Tvarkytuve pasirinkite paslaugą ir spauskite „Kontaktinių duomenų valdymas“ piktogramą .
Ten paspaudę „Redaguoti" galite keisti kontaktus.

Pamiršote slaptažodį?
Skaitykite gidą: Pamiršus identifikatoriaus slaptažodį

SVARBU
Įsitikinkite, kad nurodyti teisingi Kliento-ID kontaktai (ypač el. pašto adresas), kad OVH, esant būtinybei, visuomet galėtų su jumis susisiekti.